Petra Liuski

Vad gör du idag?

2 kommentarer

Min dag består av ett morgonmöte, jobb, lite mer möte och sedan hem. I kväll ska jag sedan se till att ta mig iväg och träna – det får bli gym eller löpning, och så blir det en gnutta jobb. Utöver det ska vi se till att få våra tackkort gjorda och beställda…det har hamnat långt ner på priolistan ett tag nu, men nu är det dags att ta tag i det.

Självklart ska det också ätas, mysas och bara varas 🙂 Har du något spännande på gång idag?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Vad gör du idag?

  1. Jag har varit ute på morgonpromenad på sköna landet här hemma och nu sitter jago ch äter en efterlängtad frukost nr 2! Sen ska jag roadtrippa upp till Kristianstad för att träffa Sara, min bästa vän 🙂 Kommer bli en toppendag, ha en superbra dag du med Petra.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

