Petra Liuski

Steget efter redan från start…

7 kommentarer

klock-tavla…ja, så kommer det kanske att bli idag. Jag vaknade en time senare än planerat och det skapar ju sina effekter. Men vet ni vad? Jag brukar sällan stressa upp mig över försovningar numera. Det känns som om man kan välja andra saker att stressa för. Visst – ska man på något möte kan det kännas pissigt, men vi är mänskliga och det händer ibland att vi felar. Hur reagerar du då du försovit dig?

Så idag tänker jag trots fadäsen inleda dagen lugnt. Jag blir sen till jobbet, men vad gör det om undra år? Nada. Jag tänker accelerera om och förbi, så något steg efter det kan ni glömma. Jag ska vara först.

Ha en skön fredag alla!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

7 thoughts on “Steget efter redan från start…

  1. Beror på hur dagen sim väntar är planerad… Sitter folk o väntar på mig blir jag superstressad! Annars inte….

  2. Jag blir totalstressad ska jag erkänna. Morgonrutinerna är heliga för mig och därför blir hela jag ur balans.. men det brukar repa upp sig efter ett par timmar igen 🙂

  3. Jag brukar tänka – ”jag behövde visst det här”!

    Respekt åt kroppen – allt annat kan vänta!

    Kram
    Emilia

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

