Petra Liuski

Det blir en bröllopsresa…

2 kommentarer

Yes. Tro det eller ej, semesterresan till Legoland var inte vår bröllopsresa. Nej, det blir en tripp för bara oss två och vi håller som bäst på att undersöka vilka flighter det finns och vilka datum vi kan åka. Det blir dock ingen två veckors söderhavstur, eftersom tid tycks vara en bristvara, utan en liten bröllopsresa à la weekendmodell. Och gissa om jag längtar redan fastän vi inte ens bokat…

Det är till det soliga Spanien det bär av – närmare bestämt Barcelona. Krilles favorit och en stad jag vill till. Vi ska äta tapas, dricka vin och bara njuta. Jag vill givetvis se lite Gaudikreationer och gärna besöka en vingård om möjligt. Men detaljer som det tar vi närmare avfärd.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Det blir en bröllopsresa…

  1. Åh Barcelona är en stor favorit! Där finns allt! Njut! När bär det av?

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

