Petra Liuski

Mitt liv gör mig lycklig – ambassadörsträff om tre veckor!

5 kommentarer

Nu är flygbiljetterna bokade och anmälan till den nationella träffen för ambassadörer för kvinnligt företagande gjord. Vad spännande det kommer att bli! Den 16 september går konferensen av stapeln och jag längtar.

Tänk att få spendera en hel dag tillsammans med idel inspirerande kvinnor, att få lyssna till intressanta föreläsningar och nätverka med andra företagare, att få utvecklas och utmanas. DET är lite som att få leva min dröm. Och det är MITT LIV. Jag har det otroligt bra egentligen. Jag älskar mitt liv, det gör mig lycklig.

Bild: petra.livskick.nu (halsband från www.westyle.fi)

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Mitt liv gör mig lycklig – ambassadörsträff om tre veckor!

  1. Var kommer den att äga rum?

    Kram
    Emilia

  2. Pingback: Plaza de la reina doña Juana « a Lady & a Tramp

  3. Åh låter underbart inspirerande! Avis;)

  4. sådär, det blev en länk på det också för att du sätter ord på vad jag känner! häriga höst!!
    ser fram emot sthlm jag med! och AW, umegalan och annat här hemma!=)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

