Petra Liuski

Inspirerande lunch med coach – en av alla upsides med företagande!

Lämna en kommentar

Hallsön, Kalix skärgårdI dag lunchade jag och Johanna med härliga Lena på Shift education. Förutom att vi åt god mat och förutom att vi hade trevligt så hittade vi flera nya möjliga samarbetsområden. Och det är precis vad jag älskar med företagandet – möten och möjligheter!

Nätverkande och personer föder energi och kreativitet. Att kunna träffas, spåna på idéer och planera framtid. Att se gemensamma beröringspunkter och tänka nytt. Det är faktiskt en av de mest härliga bitarna i pusslet att vara egenföretagare.

Utöver de samarbeten vi nu ska introducera med Shift education under hösten så hoppas jag för min egen del att jag kommer att kunna få gå en av Lenas utbildningar. Det får dock framtiden utvisa, men fick jag välja så skulle jag kasta mig in NU.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

