Petra Liuski

Ett av mina drömprojekt blir verklighet redan nu

8 kommentarer

Jaaaaa! Överlycklig och förväntansfull är bara förnamnet för hur känner jag mig just nu. Ett av mina små projekt blir verklighet. På riktigt alltså! Jag har nämligen fått klartecken att kunna gå en coachutbildning genom Shift education med första träff redan om en vecka.

Äntligen ska jag få möjlighet att fördjupa mig och få grunderna till en roll som coach. Idag tangerar jag coachrollen i många lägen och det ska bli riktigt roligt att få en gedigen utbildning som styrker min roll. Det blir lite som en dröm som kommer i uppfyllelse.

Det känns fantastiskt kul och jag ser verkligen fram emot att utvecklas och utmana mig själv – och jag tror att ni känner mig och ja, jag vill börja NU, genast! 🙂

Det här blir en resa ni får hänga med på för jag lovar att blogga om mina upplevelser och tankar kring coaching framöver. Håll utkik!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

8 thoughts on “Ett av mina drömprojekt blir verklighet redan nu

  1. Men så roligt Petra! Grattis tio gånger om! Jag håller utkik 🙂

    Kram
    Emilia

  2. Stort grattis!!!
    Ser fram emot att följa den resan!:)

  3. Grattis! Har gått en Coach utb o det var en bra, intressant o rolig resa! Du kommer gilla det!

  4. Vad roligt! Underbart! Stort grattis!!! Och du kommer att bli helt suverän som coach! =D

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

