Petra Liuski

Jag vill leva mitt liv, det är smått fantastiskt!

2 kommentarer

Nu trivs jag må ni tro. Massor av aktivitet och massor av inspiration. Tänk – jag har ett fantastiskt roligt jobb att gå till om dagarna, jag har härliga Livskicksgänget och hela Livskick att arbeta med utöver det, jag ska påbörja en utbildning till coach, jag får skriva skriva skriva, jag är ambassadör och får inspirera andra till företagande, jag har ett litet personligt projekt på gång och så har jag ett lite större affärsprojekt på gång 🙂 Åh, vad jag vill leva ett sådant liv! Mitt liv.

I kväll ska jag göra en strategi för hösten, en plan för att hinna med allt jag vill göra – en plan för att kunna göra det på bästa möjliga sätt. Det känns faktiskt lite roligt. Förstår ni hur mycket kul som ligger framför mig denna höst? Massor! Nervkittlande och smått fantastiskt.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Jag vill leva mitt liv, det är smått fantastiskt!

  1. ÅH jag är SÅ glad för din skull. Detta kommer bli och ska bli en toppenhöst!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

