Petra Liuski

Ny Facebookgrupp för #träningspepp!

Lämna en kommentar

tummen-upp

Några härliga twittervänner hakade snabbt på idén om att få till ett nytt träningstänk och framförallt hitta inspiration och motivation till träning.

Jag för min del vill få till en mer varierad träning – har du något mål du skulle vilja kämpa för att nå? Vill du vara med oss andra och få uppmuntran för att klara ditt mål?

Haka på! Vi finns på twitter: #träningspepp. Och nyss skapade jag precis en facebook-grupp för oss.

Kriterierna är enkla: rörelse i någon form 30-60 minuter per dag (vardagsmotion inräknat!). I detta sätter du upp personliga mål och en strategi för att ta dig dit. Jag ska t ex sträva efter att hinna med två gympass och två konditionspass i veckan.

Det här är ingen tidsbegränsad utmaning eller tävling – det här ska vara ett verktyg till en livsstil med aktivitet och träning.

Vill du vara med? Leta upp Träningspepp på Facebook och begär att få vara med 🙂

Alla behöver vi lite pepp!

Bild: stock xchng

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

