Petra Liuski

Träning och hemmakväll

Lämna en kommentar

Ha! Hur trist lät inte det då? Lite kanske men så blir det i kväll. Jag är på väg till gymmet för att ta tag i min träning – och komma igång med mitt nya ”tänk”. Känns lite motigt efter en heldag fullspäckad av information, men det ska gå. Efter träning kommer energi.

Efter gymmet väntar en stunds avkoppling med sonen och sedan jobb. Ser fram emot att få tänka lite kreativt i kväll. Spännande projekt är nästan bara kul (ok, det finns ju alltid de där mindre entusiasmerande delarna…)!

Vad gör du denna måndagkväll?

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

