Petra Liuski

Bloggmingel Umeågruppen

3 kommentarer

Vi var ett gäng bloggare som träffades på fantastiskt mysiga Mya Flow i kväll, ett gäng så där lite lagom osäkra på vad syftet egenligen var för att vara där. Ganska snart kände jag att det här är rätt. Det här kan bli början till något riktigt bra. Efter vår träff i kväll med Umeågruppen är jag än mer fast i min åsikt att nätverkande är a och o. Målen är satta för gruppen och strategin lagd – nu kommer arbetet! Och det ser jag fram emot.

Kvällen innehöll förutom en hel del nätverkssnack även prova-på-yoga, plockmat, presentation av oss som var där och så framtidsvisioner. Allt en lyckad träff kan innehålla.

Ett särskilt tack till Sanna, Maria, Johanna W, Lina, Lotta, Annelie och Johanna A för att kvällen blev så lyckad!

Bild: petra.livskick.nu

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Bloggmingel Umeågruppen

  1. Pingback: Platt fall | Livskick – Johanna Arogén

  2. Vilken grej ni har! Toppen

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

