Petra Liuski

Två av dagens mål vid datorn…egoboost!

Lämna en kommentar

Idag är en av de där dagarna då arbetstiden bara hänger ihop i en enda lång kedja. Lunchen tillbringade jag på ett möte (f ö mycket givande) så maten fick inmundigas medan jag kollade av mejlen. Middagen spenderade jag nyss vid datorn arbetandes i och med att jag ska iväg på bloggminglet i kväll.

Det är på intet sätt en jobbig dag för det slår mig att jag faktiskt gillar sådant här på ett sätt. Nu vill jag inte ha det så här för jämnan, men lite nu och då. Jag får lite av en ”jag-är-viktig-jag-behövs-och-jag-är-oersättlig-känsla”. Härlig egoboost men verkligheten ser ju lite annorlunda ut 😉 Men den där härliga känslan ger lite extra energi, det kan jag intyga.

Bild: petra.livskick.nu 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

