Petra Liuski

Bästa bästa butiksbiträdet på länge

2 kommentarer

Igår var jag in på Åhléns i Umeå en sväng, för att köpa en ny concealer. Där fick jag hjälp av en jättetrevlig tjej – hon var inte säljig, inte överentusiastisk och heller inte vet bästig. Hon var bara bäst på riktigt.

Jag fick hjälp med den concealer jag ville ha och så frågade hon om jag ville ha ett prov på en mascara i samma serie. Givetvis säger jag ja och går igång på det ena och det sjunde. Vips hade jag två prover till. Jag skojar inte om jag säger att jag älskar sådant! Vid kassan fortsätter vi småprata och så utbrister hon ”vänta” och förvinner. Och kommer tillbaka med ännu fler prover. Älska – kort och gott 🙂

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Bästa bästa butiksbiträdet på länge

  1. vilket bra betyg till henne!
    Det är så jag strävar efter att folk ska tycka om mig också!
    Du får ta och prova mig nästa gång 😉

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

