Petra Liuski

Kommunikationsskolan – nytt på min blogg!

2 kommentarer

Jag kan inte annat än erkänna att jag älskar kommunikation. I alla dess former. Tal, skrift, bild, film, kroppsspråk etc – allt är enormt fascinerande och oerhört avgörande i våra liv. Vare sig vi vill eller inte, påverkas vi av allt runtomkring oss. Vad vore vi utan kommunikation? Vad vore vi utan våra uttryckssätt? Inte mycket.

Jag är på intet sätt någon expert, men i mitt arbete både som informatör, skribent och som marknadschef har jag samlat på mig en del tankar och erfarenheter kring kommunikation. Dessa vill jag gärna dela med mig av till er. Jag vill väcka ert intresse för kommunikation i det enkla och i det vardagliga. Jag snackar alltså inte om planering på strategisk nivå och upprapande av diverse tungvrickande koncept och termer, utan kommunikation på din och min vardagsnivå. Jag hoppas att du kommer att få glädje av detta nya lilla inslag – kommunikationsskolan – på min blogg.

Håll utkik efter första inlägget nu i veckan!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Kommunikationsskolan – nytt på min blogg!

  1. Kul idé! Du är bäst!

  2. Härligt Petra! Bra! Det här gillar jag – mer av den varan! Jag har läst en del kommunikation, och använder det absolut hela tiden – på ett medvetet sätt. Jag ska träffa en grafisk formgivare om några veckor och med henne ska jag prata kommunikation och hur jag vill kommunicera med mina uppdragsgivare, och vem jag är etc. På ett grafiskt plan, så det är nytt för mig! Men jag vill satsa, fullt ut!

    Älskar själv TYDLIGHET! Vad säger du om det?

    Kram
    Emilia

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

