Petra Liuski

Ny vana och spännande möten denna måndag

2 kommentarer

Yikes! Denna måndagsmorgon kom på tok för snabbt. Jag hann inte med allt jag tänkt göra i helgen. Nåja, inte så mycket att gräma sig över, det kommer en till snart… Men jag fick en bra start på denna måndag. Minns ni mitt inlägg om att-göra-listor och att jag skulle ta och släppa greppet om snoozemissbruket? Jag fixade det idag! Jag steg upp då klockan ringde, jag har en stressfri skön morgon och jag njuter. Det kan bli en ny vana tror jag.

Vad ska du göra idag? Jag har en del intressanta strategiska möten framför mig. Dessutom ska jag träffa en före detta kollega till mig för en lunch. Det ser jag fram emot – att få catcha up och höra hur hennes liv är nu och kanske diskutera fortsatt samarbete med en grej. Kvällen har jag ännu inga planer för – vi får se vad det blir. En del jobb är jag övertygad om att det blir, och så kanske en långpromenad.

Bild: petra.livskick.nu

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Ny vana och spännande möten denna måndag

  1. Trevlig o inspirerande vecka önskar jag dig!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

