Petra Liuski

Svag för smycken – och just klickat hem fler…

1 kommentar

Jag är en obotlig smyckesälskare. Det är bara att acceptera och leva ut begäret, eller hur? Just nu är det halsband som ligger i topp men det har varierat mellan ringar, armband och örhängen (oj, vilken örhängesperiod jag hade ett tag!) Jag har funderat över varför jag gillar smycken och jag tror att det är för att man så enkelt kan förändra stil och nivå bara med ett smycke. Garderoben blir plötsligt flera gånger större!

Har ni varit in och kikat på We Style något? Om inte kan jag varmt rekommendera er att göra det om ni gillar härliga smycken som har det lilla extra. Jag har precis klickat hem tre smycken från We Style och vill att de ska dimpa ner i brevlådan omedelbums. Jag vill prova armbandet och ha på mig det här underbara halsbandet NU 🙂

Bild: westyle.fi

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Svag för smycken – och just klickat hem fler…

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

