Petra Liuski

Headhuntad till modellcasting

4 kommentarer

– som jag velat skriva det där orden! Dessvärre slutar likheterna med Top Model just där. Så här ligger det till: jag var och klippte mig idag och fick frågan om jag ville få mitt namn uppskrivet för att eventuellt bli uttagen till casting för att eventuellt bli hårmodell för en dag i oktober. Givetvis tackade jag ja, vem vill inte bli tillsnofsad i håret mitt i höstrusket? Nu återstår att se om mitt korta rufs får komma med.

Det roliga är väl egentligen ATT koloristen (som det tydligen hette, han var från Toni & Guy och där har de tjuuusiga titlar 😉 ) frågade – det betyder väl att han såg att allt går att förbättra och att före- och efterbilderna skulle vara riktigt säljande ”natt och dag”-olika 🙂

Bild: petra.livskick.nu (bild från i vintras)

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Headhuntad till modellcasting

  1. Eller så kanske han tyckte att du var skitsnygg och hade en grym utstrålning…?

  2. OJ va kul, hoppas du får komma med 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

