Petra Liuski

Ett år med bloggen!

6 kommentarer

Oj vad tiden sprungit iväg! Efter en del motstånd kickade jag igång den här bloggen på prov för exakt ett år sedan, med inställningen att jag bara skulle hålla på en månad för att testa. Men tji fick jag. Här sitter jag nu, ett antal hundra inlägg senare och med en stark känsla för min blogg. Jag älskar att skriva, reflektera och framför allt läsa era kommentarer.

Det här inlägget tillägnar jag visserligen mig själv och min ettåring till blogg men framförallt den ständigt uppmuntrande Johanna. Utan dig hade jag inte varit här – utan dig hade jag inte fått möjligheten att ”träffa” alla härliga läsare. Tack.

Men nu allihop, nu blickar vi framåt och fortsätter med gasen i botten. Eller hur?

Här är mitt första blogginlägg, om ni är nyfikna 🙂

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Ett år med bloggen!

  1. Bra, fortsätt, grattis och en liten Kram 🙂

  2. STOOORT grattis till ett år med bloggen!! =D =D

  3. Härligt! Jag tänker ofta på hur vår trio stärker varandra och var jag hade varit utan er (absolut inte HÄR kan jag säga!). Så tack tillbaka!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

