Petra Liuski

Två steg närmare till att hemligheten blir verklighet!

Lämna en kommentar

Så spännande! Nu är det plötsligt ett par steg mindre att ta innan jag kan berätta om det nya projektet som jag tisslar och tasslar med. Jag har med Krille på ett hörn också – så att vi kan umgås lite 😉

Domän är registrerad och lite annat är fixat (så, nej det är alltså inte en bebis om de nu inte behöver domäner innan de föds nu för tiden…). Det pirrar i hela kroppen kan jag säga! Men nu ska jag njuta av den här känslan ett tag. Förväntan är en bra boost!

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

