Petra Liuski

Första längre coachingen – wow!

2 kommentarer

Häromdagen fick jag testa det här med att bli coachad ”på riktigt”. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Wow! känns passande i sammanhanget. Mäktigt och faschinerande också. För även om jag nu fått en del verktyg och vet knepen man kan använda sig av som coach så kom vi så långt bara på en halvtimme, min coach och jag. Jag hittade en känsla jag letade efter och därigenom också ett mål.

Det är det här som är så läckert med coaching – att man hittar en väg att gå och att man växer som individ och känner att ”jag KAN”. Ja, det är lite hallelulja över det hela, det sticker jag inte under stol med. Jag har sagt det förr och det tål att upprepas – att jag är så oerhört glad och tacksam över att jag träffade Lena på SHIFT Education som fick mig in på den här vägen.

Nu ser jag med iver fram emot nästa coachtillfälle och jag har redan gjort halva min hemläxa bara för att det kändes så RÄTT.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Första längre coachingen – wow!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

