Petra Liuski

Bortkollrad, bortglömt men dags för fokus

Lämna en kommentar

Känner på mig att jag glömt något. Men kan för mitt liv inte komma på vad det skulle kunna vara. Jag TROR att jag fick allt gjort på jobbet som skulle göras, jag TROR att allt annat jag lovat är gjort men likafullt har jag den där känslan. Nåja, tids nog ger det sig.

Jag slöade till rejält nu vid fyra-tiden. Nattens upphackade sömn tog ut sin rätt, så jag halvslumrade och befann mig i något slags ingenmansland i nästan en timme. Snacka om bortkollrad av bara det! Känner mig nästan mer seg nu än innan, men lite middag och kaffe råder nog bot på känslan och framkallar fokus igen.

För fokus behövs. I kväll ligger det minst ett möte på schemat – ett möte med Livskicks andra två delägare för att prata lite upplägg och framtid. Det är alltid lika inspirerande och härligt! Eventuellt blir det även ett extrainsatt styrelsemöte för samfälligheten i och med ett beslut som ska fattas, men det avvaktar vi och ser en stund till. Annars får det bli i morgon. Utöver mötande hoppas jag att Krille och jag hinner fixa med ett par saker för vårt gemensamma projekt. Jag är så spänd på att få lägga en order nu… 🙂

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

