Petra Liuski

Twitter goes IRL

Lämna en kommentar

pärlplatta stjärna

Ska strax iväg på lunchdate med Camilla Näslund som jag träffat genom twitter. Det ska bli riktigt kul att ses i verkligheten för Camilla inspirerar onekligen. Härligt! Tänk vad twitter kan leda till.

Ser fram emot en trevlig lunch med prat om dit tochdatt och kanske också tillfälle att se om vi eventuellt kan samarbeta i framtiden. Jag har nämligen redan en pyttegrej jag vill höra med Camilla om…

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

