Petra Liuski

Inspirerande möten: Camilla Näslund

3 kommentarer

Häromdagen hade jag turen att få luncha med härliga Camilla Näslund. Det blev som jag skrev tidigare i veckan, en riktigt trevlig stund med stark wow-känsla. Vi diskuterade än det ena och än det andra, bland annat om #annorlundabra (kolla twitter ni som har det), företagande och staden Umeå. Vi berörde ämnen som beteenden, framgång och motivation. Ja, som ni förstår var det en enormt inspirerande och givande lunchträff!


Camilla är konceptutvecklare och försäljningschef för Designmäklarna och jag är grymt imponerad av både henne och företagets framgång. Under två år har lika många personer lyckats åstadkomma vad jag med mina ögon skulle benämna succé. Designmäklarna har börjat göra sig ett namn i Europa och har dessutom efter sommaren blivit utvalda av Electrolux Home för ett helt nytt designkoncept. Det är stort! Det är nästan så att jag av lokalpatriotiska skäl sträcker på mig lite extra och tar åt mig av deras framgång – men givetvis är det eldsjälarna själva som har slitit mest för att nu få skörda. Och de är väl värda denna uppmärksamhet! Har du inte kikat på deras hemsida – gör det, jag lovar att du genast vill göra om såväl på kontoret som hemma.

Utöver sitt arbete på Designmäklarna har Camilla flera andra projekt på gång och jag lovar – det finns nog en uppsjö nya idéer som väntar på att komma fram också. Hon sprudlar av energi och vilja. Och jag smittas av hennes driv och raka sätt. Sådana här individer ger mig inspiration i mängder. Jag önskar att ni får möjligheten att träffa Camilla live, och tills dess har ni fått en liten glimt av henne här.

Bild: Johan Gunseus – porträtt, petra.livskick.nu – ur kataloger/produktblad

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Inspirerande möten: Camilla Näslund

  1. Pingback: PechaKucha night Umeå « a Lady & a Tramp

  2. träffade camilla igår, det stämmer så bra det du skriver!
    och så rörd hon var, du skriver så fint!
    synd du inte kunde vara med, uppdaterar strax med ett litet blogginlägg om igårkväll!
    nästa gång 2 dec, tema ”skuggor och kontraster”

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

