Petra Liuski

Jobbkväll och det börjar bli riktigt spännande!

2 kommentarer

Nu är tre ordrar lagda för mitt och Krilles projekt. Tänk vad spännande! Nu stundar väntan. Parallellt med väntan ska det fipplas och lekas webbmaster. Det ni 😉 Givetvis återstår en hel del annan planering också – givetvis ska vi ha fest för lansering av vårt projekt, och en del andra saker som hör till.

För er som undrar så dog Mac:en en våldsam död. Som tur är har vi två ytterligare laptops i hemmet så med lite bök och stök kan jag utföra arbete om än avsevärt mindre effektivt. Men som sagt – jag kan. Det är egentligen huvdsaken.

I kväll ska det även Livskickjobbas. Jag har ett par artiklar på gång plus att vi ska ut med inbjudan till höstens event i Umeå. Ytterligare roliga projekt, som ni hör.

Med det sagt hinner jag inte blogga mer för idag. Hoppas ni har en riktigt bra söndag!

Bild: Petra.livskick.nu (bild från tidigare tillfälle)

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Jobbkväll och det börjar bli riktigt spännande!

  1. Ser otroligt mycket fram emot att få veta vad det är ni har på gång!! =D

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

