Petra Liuski

Snart händer det grejer…

4 kommentarer

Snart kommer det att ske lite förändringar i min blogg. Ett nytt kapitel ska skrivas. Mer om det får ni veta om några dagar. Som vanligt kan jag ju inte motstå att bara yppa liiite så här. Hemligheter är kul men lite svåra att hålla för sig själv alldeles fullt ut. Så nu har jag viskat lite i alla fall.

Under tiden ni väntar på nyheten för min blogg vill jag rekommendera er att läsa Livskicks redaktör/delägare Camillas blogg på ToppHälsa. Där sprudlar det av energi, dans och innerlighet. Läs och inspireras!


Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Snart händer det grejer…

  1. Tack snälla du!

    Här sitter jag och sätter ihop ett rykande färskt pass Zumba till i kväll. Har lovat nya låtar och tränar in dans i massor. Får ta lite matpauser och datatid ibland ha ha ha…

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

