Petra Liuski

Jag luktar illa!

Lämna en kommentar

Det stinker verkligen och jag vill duscha. Anledningen är enkel: jag har cyklat som en tok fram och tillbaka idag. I och med att bilen är såld och bussar gör mig galen av rastlöshet är det cykel som gäller för transporter numera. Och som jag ränt! Det ska bli minst sagt uppfräschande att ställa sig i duschen kan jag lova. Kombinationen av stark svettdoft och att jag har en oerhört känslig näsa…den är inte att rekommendera.

Men allt cyklande och svettande idag har varit så mycket värt. Jag har haft en enormt givande dag på många sätt. Hoppas din dag varit lika bra!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

