Petra Liuski

Jobb, coaching och möten – måndag.

Lämna en kommentar

Det är tio dagar sedan jag var på mitt vanliga jobb. Vab, sjukdom och utbildning har varit på schemat under denna tid. Men nu är det alltså dags. Det är inte för inte det känns lite både och att ta sig iväg. Framförallt kommer det att bli riktigt trevligt att få träffa alla – det råder det inga tvivel om, men sedan vet jag att det ligger en hyfsat stor hög av ”to-do’s” och väntar…

Utöver arbetsdagen har jag coaching på schemat, något jag verkligen ser fram emot. Efter det är det dags för oss bloggare i Umeågruppen att ses varefter ett styrelsemöte med samhälligheten står på agendan. En minst sagt fullspäckad dag. Det gillar jag! Nu hoppas jag bara att min knopp och kropp gillar det lika mycket efter en natt men för lite sömn, men det återstår att se.

Vad har du på schemat idag?

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

