Petra Liuski

En bulle i ugnen…

5 kommentarer

Denna dag måste ju vara en lyckans dag! Inget annat kan sägas. Kanelbullens dag må vara ett kommersiellt jippo men ack vad jag ska låta mig förföras och kasta mig in i klorna av Lantmännens eller kungsörnens påhitt (ja, eller vem det nu än må vara som är upphovsmakaren)  🙂 Blir det inte redan bakade bullar lovar jag att jag sätter igång ett bak själv. Att se en plåt bullar gräddas i ugnen och att känna doften av detta fantastiska spridas…. det är kärlek. 

Blir det bullar för dig idag?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “En bulle i ugnen…

  1. Fantastiska Lantmännen!! En arbetsgivare som kan rekommenderas!

  2. Hejhopp!
    testing testing one two one two… =)

    vet en del som haft problem men inte i wp…. däremot har jag vissa som hamnade i skräpkorgen i början som jag var tvungen att verkligen klicka i ”EJ skräppost” på några ggr tills ”det” fattade…

    men detta verkar gå bra, dock ser jag att jag är inloggad i wp just nu…
    har andra problem med domänflytt, får inte ens med mig allt.

    inga bullar, glömde köpa jästen…. men ikväll!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

