Petra Liuski

Bloggtips: det blir ett nytt inslag här

2 kommentarer

Att få bloggtips från andra bloggare är bland det bästa som finns. Därigenom har jag själv hittat flera bra bloggar jag följer. Nu vill jag gärna dela med mig av mina tips till er.

Som ni vet har jag en ruta här på bloggen i högerspalten där jag listat några av de bloggar jag kontinuerligt läser men jag har så många fler att rekommendera! De får inte plats om jag skulle rada upp dem allihop 🙂

Så från och med nu börjar jag en liten mitt-i-veckan-tradition. Det ska bloggtipsas på lillördagarna framöver! Håll till godo.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Bloggtips: det blir ett nytt inslag här

  1. Bra, kör igång jag väntar, jag suger åt mig av allt och tror att du har en hel del bra bloggar där ute som du känner till. Kram

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

