Petra Liuski

Perfekt ögonkräm från Estée Lauder

4 kommentarer

Sist jag var och handlade smink fick jag med mig ett prov på en ögonkräm från Estée Lauder. Den hade namnet Advanced Night Repair Eyecreme, och den var fantastisk! Jag älskar krämer och har testat en hel del men som sagt – det här var något utöver det vanliga.

Jämfört med många andra ögonkrämer är den här tjockare, men utan att vara kletig eller svår att applicera. Den kändes skön och välgörande. Underbar helt enkelt. Enda nackdelen, om man ska se någon, är priset. Men jag kommer definitivt att lägga till den här på min önskelista till jul!

Pris: ca 595 kr för 15 ml.

Bild: lånad från kicks.se

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Perfekt ögonkräm från Estée Lauder

  1. Alltid bra med hudvårdstips! Är den ngt alldeles speciellt så kan det vara värt det höga priset. Tycker ögoncrémer brukar vara ganska dryga också.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

