Petra Liuski

Tävling: vinn härlig skrubb och ansiktskräm

21 kommentarer

Jag har fått äran att tävla bort min favoritskrubb ur Salviderms hudvårdsserie Naturligt Vis, sockerskrubb med solrosolja. Den här skrubben är verkligen fantastisk – och perfekt nu då huden behöver en extra uppfräschning i höstrusket. Dessutom, som en extra bonus, får vinnaren en ansiktskräm med sheasmör.

För att vara med och tävla ska du:

1. Gilla min sida på Facebook (klicka här eller i högerspalten)

2. Svara på frågan: Behöver din hud extra vård på hösten? Svara gör du här i kommentarsfältet.

Dela till dina vänner för att öka vinstchanserna.

Tävlingen pågår till söndag 16 oktober kl 19.

Lycka till!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

21 thoughts on “Tävling: vinn härlig skrubb och ansiktskräm

  1. The answer of an exrpte. Good to hear from you.

  2. TACK för alla era bidrag. Nu är tävlingen avslutad. Vinnaren kommer att utannonseras inom kort. Håll tummarna!

  3. Hej!

    Helt klart, luften här i fjällen är väldigt torr och när kylan tagit över kräver huden en massa fukt.

    Ha en skön söndag!
    //Anna

  4. Jodå,mer fukt tror jag min hy behöver..

  5. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Absolut behöver min hud mer vård nu på hösten, jag blir lätt torr och fnasig !

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/october/sockerskrubb.html

  6. jag är med 🙂
    jag ha en hy som blir väldigt torr på hösten/vintern.
    smörjer in mig med hudkräm & lipsyl hela tiden.
    Skulle bli super glad om jag vann 🙂
    Följer dig på bloglovin 🙂
    kram!

  7. Pingback: Sista chansen för tävlingen! | Petra Liuski

  8. Pingback: Bag-in-box alla dagar i veckan! | Petra Liuski

  9. 1. Har gillat din sida på fb (Emma Norvegese) & vill gärna vara med och tävla!

    2. Min hud behöver abslout mer vård under höst och vinter. Blir ofta väldigt torr och får problem med exem.

    3. Har även delat tävlingen på fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002911702218

  10. Jag är gärna med och gillar och tipsar om tävlingen på fb – Anna Berglund
    Jaaaa min hud blir alltid fruktansvärt känslig på hösten/vintern och blir röd och fnasig, så den behöver verkligen extra omsorg

  11. Hej! Jag är gärna med och tävlar och har gillat din sida på FB!
    Klart min hy behöver lite extra omsorg nu när det har blivit höst.Jag har även bytt mitt innejobb mot att spendera 85% av arbetstiden ute,så det blir extra viktigt med bra produkter.
    !

  12. Jag är gärna med.
    gillat din sida på facebook med namn Lili Ying.
    Jag behöver extra vård på hösten,för att min hy blir mer torr på hösten,och specialt på min läpp och händer,även på ansikt.
    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

  13. Jomenvisst behöver min hud extra vård på hösten – men ärligt talat så är den faktiskt i behov av vård året om. 😉 Fet hy varvas med torr – blä!
    Jag testar gärna Naturligt Vis!

    Jag blev nr 42 att gilla på fb och här delar jag med mig av tävlingen:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/10/15/6451346-tavling-vinn-skrubb-och-kram-fran-naturligt-vis/

  14. Jag det behöver den ,torra läppar & narig hy efter blåsten.

  15. Jaaaa, såklart! Att ha turen att vinna sockerskrubben skulle vara underbart! Skulle verkligen vilja testa,..så jag hoppas på det bästa! 🙂

  16. Pingback: Läsarrekord! Tack till just DIG! | Petra Liuski

  17. Höstens kyla, blåst och regn sätter sina spår, därför hoppas jag att jag härlig skrubb och ansiktskräm får, då tas min hud hand på bästa sätt och produkter från Salviderm känns så rätt!!

  18. Pingback: Kvällslektyr lockar till extas | Petra Liuski

  19. Absolut. Blir torr både i ansikte (läppar) och händer. Har märkt stor skillnad på bara ett par dagar. Så fort det blir lite kyligare ute och blåser så blir jag torr.

  20. Ja definitivt! Blåst, regn och kyla gör att jag blir snudd på fnasig. Det vore toppen att vinna skrubb och ansiktskräm så kan min hud gå från sommarfin till hösthärlig:)

  21. blir ganska torr i ansiktet av blåst o regn så ny scrub och ansiktskräm skulle sitta fint. 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

