Petra Liuski

Kvällslektyr lockar till extas

Lämna en kommentar

image

Faktiskt. Att man ska kunna nå ett slags extatiskt tillstånd eller multipla orgasmer av denna åtråvärda mörka härlighet är ju sägnen. Huruvida det är sant låter jag vara osagt.

Vad jag däremot vet är att jag blir galet knäsvag av riktigt god choklad. Alla sinnen ömson skärps, ömsom slappnar av. Med det sagt kan jag avslöja att i kväll har jag årets samtliga nummer av Journal Chocolat att avnjuta. Frågan är hur den lässtunden kommer att sluta…

Missa inte – Tävling pågår fram till söndag 16 oktober kl 19.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

