Petra Liuski

Läsarrekord! Tack till just DIG!

Lämna en kommentar

Vad kul att du hittat hit till min nya blogg. Jag är verkligen glad att du stannat till just här. Knappt två veckor har gått med nya domänen och jag har redan läsarrekord. DET känns jätteroligt!

Jag lovar att jag kommer att fortsätta med inlägg i en härligt levande och inspirerande blandning. Några av er läsare har uttryckt att det är just det som är bra – inlägg som ger mervärde. Så i fortsättningen blir det fokus på recept, kommunikationsskola, tävlingar, inspirerande möten, bloggtips, vardagsskönhet, företagande och choklad. Däremellan kommer jag att flika in lite vardagsbetraktelser såklart.

Och du – fortsätt kommentera och skicka mejl – jag är lyhörd för din åsikt.

Njut av din lördag nu – och TACK igen för din titt!


Obs! Pågående tävling t. o. m. 16/10 kl 19.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

