Petra Liuski

Bästa mineralpudret!

Lämna en kommentar

Jag har verkligen försökt testa och tycka om den hyllade mineralfoundationen i löspuderform men nej, det är inget för mig. Den täcke inte som jag vill. Flytande mineralfoundation och ett mineralpuder är kombinationen som passar min hy. Nu har jag dessutom hittat ett perfekt och alldeles underbart mineralpuder från ArtDeco att lägga som finish. ArtDeco Mineral Compact Powder är ett puder jag rekommenderar varmt. Det ger en fin matt yta, är drygt och har en bra prisnivå. Det finns att köpa på salong och i nätbutiker.

Pris: ca 300 kr.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

