Petra Liuski

Ida vinner produkterna från Naturligt Vis

4 kommentarer

Ett stort grattis till Ida som är vinnaren av sockerskrubben och ansiktskrämen från Naturligt Vis. Hoppas att de kommer till användning.

Mejla mig din adress så kommer det ett paket på posten inom några dagar (min mejl: petraliuski@gmail.com).

Pssst – till er som inte vann denna gång: en NY TÄVLING kommer till veckan!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Ida vinner produkterna från Naturligt Vis

  1. hurra för Ida!

  2. Grattis till vinnaren! 🙂

  3. Grattis till Ida!

    Tack Petra för din kommentar, jag uppskattar det verkligen!

    Mvh Anna

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

