Petra Liuski

Har tre på gång just nu

4 kommentarer

image

Jag är en sucker för tidningar och magasin. Det har jag varit så länge jag kan minnas. Jag älskar känslan och doften av en nytryckt tidning. För att inte tala om förväntningarna som byggs upp i och med att man bläddrar sida för sida.

Du kan skriva upp att jag alltid har en eller flera prenumerationer i gång samtidigt. (Just nu tre faktiskt…) Har jag inte det blir det inköp titt som tätt i närbutiken. Favoriten just nu bland prenumerationerna är Yourlife och i går damp nya numret ner i lådan och jag ser verkligen fram emot en stunds läsning och njutning med den senare.

Genre? Det spelar egentligen inte så stor roll. Jag bläddrar gärna i allt från damtidningar till mat, inredning, resor, vetenskap och foto. Helst av allt skulle jag vilja ha fri tillgång till alla tidningar… Vilken drömvärld!

Den här passionen gör att jag funderar kring det här med läsplattor. Jag tror att jag skulle gilla det. Men samtidigt skulle den där känslan försvinna. Hur tänker du? Har du en platta?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Har tre på gång just nu

  1. haha, ännu en likhet. sak nämna det här hemma att det finns fler än jag som älskar tidningar & magasin. Jo då jag har en iPad dock vill jag ha min tidningar i rätt form, i papper tidningslukten.

  2. Jag har ingen läsplatta, och precis som du säger är jag rädd att den där känslan försvinner då. Gillar att bara stänga ner all elektronisk utrustning ibland och njuta av en färsk tidning!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

