Petra Liuski

Tävling: vinn boken Emmas skönhet

9 kommentarer

Som ni vet älskar jag allt vad vardagsskönhet och allt vad tips heter. Det i kombination med att det känns som om vi alla behöver muntras upp lite i höstrusket gör att jag vill introducera en ny tävling idag. Vinsten är fräscha Emma Wiklunds nya bok Emmas skönhet. Jag har två exemplar att tävla bort. Så här gör du för att delta:

1. Gå in på Bonnier Fakta och se vilken av deras böcker du helst skulle vilja läsa.

2. Berätta vad ditt bästa skönhetsknep är.

Svara gör du i kommentarsfältet nedan eller mejl mig på petraliuski@gmail.com. Gilla gärna min sida på facebook samtidigt.

Tävlingen pågår till och med fredag den 21 oktober kl 19.

Emmas skönhet är en modern och personlig skönhetsbok där fotomodellen Emma Wiklund (f.d. Sjöberg) generöst bjuder på tips och råd som hon samlat på sig under sin långa framgångsrika modellkarriär. Under åren har hon haft tillfälle att arbeta med några av världens skickligaste makeupartister, hårstylister, hudterapeuter och tränare. Med en befriande självinsikt och humor angriper Emma jobbiga hudproblem, mörka ringar under ögonen och tipsar om enkla vägar till ett fräschare yttre.”

Ur bokpresentationen från Bonnier Fakta.

En kort film om boken kan du se här.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

9 thoughts on “Tävling: vinn boken Emmas skönhet

  1. Pingback: Ta med string, det kan bli see-trough! #ufw | Petra Liuski

  2. 1. Supertanten av Elin Ek
    2. Tråkigt men bra: cliniques trestegssystem morgon och kväll. Det enda som funkat hittills på kinkig blandhy.

  3. Jag skulle vilja läsa boken Vår rättmätiga plats av Barbro Hedvall eftersom jag hört mycket om den och är intresserad av feminismens framväxt i Sverige.

    Mitt bästa skönhetstips är att le. Det gör under för skönheten och det är väldigt lite som krävs. Enkelt och effektivt.

  4. Pingback: En dag kvar att tävla! | Petra Liuski

  5. Pingback: Härliga känsla av första dagen! | Petra Liuski

  6. Pingback: Premiär idag: skönt och spännande | Petra Liuski

  7. Wow, kul med tävling!
    Jag skulle helst vilja läsa 22 places you must see in sweden!
    Efter att ha rest mycket behöver jag få lite input för att uppskatta landet där jag bor på samma sätt som man gör när man reser, och har sen alla vändor utomlands många vänner som kommer och hälsar på…
    och speciellt nyfiken på vad de skriver om lappland…. hemtrakterna =)
    och som icke-infödda i Sverige extra kul vinkling!

    och mitt bästa skönhetstips är ju som Annika skriver såklart mat, sömn och motion och även vatten, men annars är jag ju en sucker på Mary Kays hela hudvårdsserie, gör underverk för min struliga hy.
    Och inifrån är Jättenattljusolja fantastiskt för både huden och en del annat som kvinnor behöver 😉

    Klart jag gillar (redan) på facebook!

  8. Jag skulle jättegärna läsa Systrarna Eisenmans mingelmat. Ser fram emot att titta på Roland Perssons foton också.

    Mitt bästa skönhetstips, förutom de uppenbara som sömn, motion och noggrann rengöring, är att klippa håret regelbundet. Friskt hår och en välklippt frisyr gör mycket för utseendet och så mår man lite bättre också. 😉

    Jag gillar på fb!

  9. Vilken bra tävling! Jag har kollat på böckerna och skulle helst vilja läsa systrarna Eisenmans mingelmat! =)

    Mitt bästa skönhetstips är Cliniques hudvård! Min problemhy med tendens till acne har blivit otroligt mycket bättre sedan jag började använda deras anti-blemish serie. Sedan är Blistex Lip Massager en hejare på att åtgärda torra läppar! =)

    Gillar dig redan på facebook =) Håller tummarna för vinst nu! =)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

