Petra Liuski

Bloggtips: It’s a house

6 kommentarer

Onsdag betyder bloggtipsardag. Denna vecka vill jag lyfta It’s a house, en blogg som är på spikrak väg upp i ranking – inte bara för mig utan nationellt. It’s a house drivs av kreativa Karolina och handlar om henne och hennes familjs skapande av sitt drömhus. Som läsare får du ta del av kreativa och pyssliga inslag, läsa om trendspaningar och du ges även en inblick i Karolinas vardag. En blogg värd sitt besök – helt klart!

Bild: lånad från It’s a house.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Bloggtips: It’s a house

  1. Tack finaste Petra! Jag rodnar och sträcker på ryggen här där jag sitter framför datorn! Tack för de fina orden!

  2. Jag kommer inte heller in på sidan! Har testat flera gånger men får bara upp en annons med ”grattis du är dagens vinnare”….

  3. Det går inte att gå in på sidan utan man hamnar på den annons. TRIST

  4. Den här bloggen har jag följt under några år. En jättefin blogg. En liten rolig sak är att jag ”känner” Karolinas sambos bror. Eller rättare sagt vi var lekkamrater när vi var typ 5,6 år :-))

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

