Petra Liuski

Härlig känsla av första dagen!

4 kommentarer

Weee! Vi är igång nu. På RIKTIGT. Vi har fixat till några smärre buggar under förmiddagen och så har vi packat och levererat första ordrarna! Sammanfattat kan jag konstatera att det varit en riktigt härlig första dag med SelectedSeven.

Och jag måste bara få säga tack till er alla för lyckönskningar och hurrarop. Det är verkligen uppskattat. Roligt att höra att så många uppskattar att vi valt profileringen att ha ett genomgående mjölkfritt sortiment, men som ändå passar alla.

Jag lade precis ytterligare en order, så nyheter kommer till veckan – något jag verkligen ser fram emot. Det blir råchokladkakor bland annat.

OBS! Tävling på gång, fram till och med fredag kl 19.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Härlig känsla av första dagen!

  1. Hej! Tog chokladen med macarons slut? Har varit bortrest ett par dagar och hittade inte nu när jag tänkte lägga en beställning!

  2. åå, vad härligt. Det kommer att bli en hel hög av julklappar från er webb butik!! Kram, grattis och stort lycka till!!!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

