Petra Liuski

Premiär idag: skönt och spännande

4 kommentarer

Så är den här, den stora dagen D. Det är premiär för vår webbutik. Känslorna är många, det kan jag intyga. Det känns skönt – nu äntligen kan vi släppa greppet. Det känns också pirrigt – jag menar, tänk om det inte funkar det vi gjort, och tänk om ingen vill handla av oss. Framförallt så känns det dock bara så jäkla fantastiskt kul! Att testa nya saker är utvecklande och enormt givande. Dagen kommer att gå i ett spänningens tecken – i ett skönt hölje av stolthet och målmedvetenhet. DET blir min premiärdagskänsla det.

Berätta gärna vad du tycker om butiken, användarvänlighet och sortiment då du varit in och kikat. Kom ihåg att du får 20% rabatt idag om du gillar oss på Facebook också. Inte illa 🙂

Pssst. NY TÄVLING pågår fram till fredag 21/10 kl 19.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Premiär idag: skönt och spännande

  1. Tack för din kommentar hos mig! Då kunde jag hitta till dig:-)Vad spännande med din webbutik. Ser också att du bor i min födelsestad;-)

  2. Mycket på G ser jag – grattis! Hoppas att det blir som tänkt er!

    Tack för uppmuntrande och glada ord på min blogg!
    Kul att du ordnar med tävlingar på bloggen!

    Emilia

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

