Petra Liuski

Tungt samtal öppnar för nya vägval

6 kommentarer

Jag hade ett jobbigt samtal just. Men ett samtal som måste göras för att komma framåt. Ni vet hur det är. Vissa skyhöga berg måste bestigas innan man kan se ovan dimman och sedan ta sig ner på rätt väg igen. Idag var jag någonstans mitt i dimman på väg upp för ett stup, men det har klarnat betydligt nu och jag ser faktiskt toppen.

Det känns skönt just nu. Det var uttömmande och omvälvande att prata, inte tu tal om det. Men nu kommer åtminstone någonting att hända, och att föra mig framåt. Det känns både ”meant to be” som skrämmande. Jag känner mig försiktigt hoppfull, och det – det är en känsla jag älskar. Hopp och mod bygger framtid.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Tungt samtal öppnar för nya vägval

  1. Mmm så är det! Insiktsfullt beskrivet. Varmt lycka med kommande stegen.
    Tack för titten också 😉
    Inger

  2. Jobbigt är ofta utvecklande

  3. Stor kram till dig <3. Bra gjort av dig trots att det säkert var jobbigt.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

