Petra Liuski

Ta med string, det kan bli see-trough! #ufw

5 kommentarer

Hade ett meddelande på min svarare igår: ”ta med string – det kan bli see-through-material, ta med en axelbandslös bh och kom helst utan smink” . Intressant, det är inte varje dag man får den typen av order. Lite oroväckande är dock att jag faktiskt kastat bort precis alla string jag ägt. Mest för att det är obekvämt och för att jag ogillar tanken på att min bakdel ser ut som en tudelad överjäst limpa. Nåja, jag har ett par seamlesstrosor som ska passa för detta ända(!)mål tror jag. Så det löser sig.

Ja, det är alltså idag jag ska leka modell och vara med på en visning. Det blir klädprovning, smink, hår och foto varefter det ska showas. Känns lite roligt ändå, att få leva ut fåfängan i mig en stund. Och så vill jag mer än gärna visa upp vad frisören och koloristen skapat – jag är helnöjd med min nya kalufs.

Nu ska jag fixa med lite annat innan det är dags att bege sig. Lovar att ta bilder och lägga upp på bloggen sen (INTE på bakdelen, men på annat).

Bild: armring från westyle.fi

Sista dagen IDAG för tävlingen! Utmärkt pris med tanke på skönhet och mode.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Ta med string, det kan bli see-trough! #ufw

  1. Pingback: Stringtrosor – Ta med string, det kan bli see-trough! #ufw | Petra Liuski

  2. Hallo där, ser att du är i farten och vill bara önska dig lycka till med dina projekt bla http://www.selectedseven.se. Annars är det som vanligt hos oss typ gungor och karuseller och det händer allting något nytt varje dag hehe.

    Ps. Du känner ju till min värld och dom kanske är sugen på lite god saker: plugg banner så det är bara att slå en pling så får Pastor Ola trolla lite

  3. Mäh! Minns bestämt ett par underbart vackra stringtrosor som sågs senast på ditt bröllop. Har du haft mage att kasta dem?! 😉

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

