Petra Liuski

Vinnarna i tävlingen är…

Lämna en kommentar

Tusen tack till alla som deltagit i tävlingen! Det kom in en hel del bidrag i denna tävling, vilket är riktigt kul.

Med skönhetstips som följer har Annika Persson och Evelina Knipström vunnit var sitt exemplar av Emmas skönhet skriven av Emma Wiklund.

Annika: ”Mitt bästa skönhetstips, förutom de uppenbara som sömn, motion och noggrann rengöring, är att klippa håret regelbundet. Friskt hår och en välklippt frisyr gör mycket för utseendet och så mår man lite bättre också”   

Evelina: ”Mitt bästa skönhetstips är Cliniques hudvård! Min problemhy med tendens till acne har blivit otroligt mycket bättre sedan jag började använda deras anti-blemish serie. Sedan är Blistex Lip Massager en hejare på att åtgärda torra läppar!”

GRATTIS! Hoppas ni får stor glädje av boken.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

