Petra Liuski

En bild av mig som modell

8 kommentarer

Modell. Foto: Joachim LjungquistJag har inte fått tag i några bilder från showen ännu, men lånar den här från Umeå Fashion Weeks facebooksida, så att ni som efterfrågat får er nyfikenhet stillad. En mindre bra bild, men liiite ser ni ju i alla fall. Det här var efter showen, så vi var rejält trötta efter dagens hålla-på:ande. Men som sagt – sminket får lågt betyg. Upplevelsen får högt betyg.

Foto: Joachim Ljungquist

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

8 thoughts on “En bild av mig som modell

  1. Fin bild! Du passar verkligen i frisyren och den som ligger bakom sminket har gjort ett bra jobb!

  2. Mycket snyggt! Men jag är lite partisk förstås för den är rätt lik min nya frisyr faktiskt… 😉 Men den klär dig väldigt bra!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

