Petra Liuski

Landshövdningen bjöd på mat och workshop

3 kommentarer

Vilken härligt inspirerande kväll! Jag har fått delta på en middag för kvinnor i ledande positioner, en middag som ägde rum i länsresidenset med landshövdingen som värdinna. Jag var med i egenskap av ambassadör för kvinnligt företagande, och jag fick mersmak.

Sällskapet var trevligt och fascinerande, middagen riktigt bra och worshopen var väldigt givande. Temat för kvällen var i stora drag ”ett jämställt Västerbotten” – ett tema vi högg in på med stor aptit. Att kunna få bidra till att skapa nya idéer och hjälpa till att utveckla möjligheter till att så frön – det, mina vänner, det är en boost som heter duga!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Landshövdningen bjöd på mat och workshop

  1. Pingback: Nerifrån och upp « a Lady & a Tramp

  2. åh, härliga bilder, får jag låna?
    med länk såklart!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

