Petra Liuski

Lämnat in avskedsansökan, nu börjar framtiden

16 kommentarer

Det känns skönt just nu. Jag har tagit mod till mig och sagt upp mig i förtid från mitt vikariat. Och nu, ett par dagar senare, så känns det som om det här kan bli riktigt bra. Jag ska satsa på MIG själv och MINA drömmar! Tänk vilken lycka.

För några veckor sedan sålde jag även min andel i Livskick/CAARPE AB vilket innebär att jag är kvar officiellt som delägare och marknadschef november månad ut, och sedan fortsätter jag enbart som skribent. Redan nu har jag dock enbart skrivandet som faktisk uppgift.

Så nu är det webbutik, kommunikationstjänster och frilansande skribentjobb som gäller. Till våren lägger jag till coaching i min palett av verksamheter och efter det får vi se vilka ytterligare dörrar som kommer att öppnas.

Det händer mycket med andra ord. Allt är nytt. Nytt som känns oerhört utmanande och utvecklande. Tufft kommer det att bli, men jag vet att jag har drivkraften. Jag vet att kan någon så kan jag. Från och med tisdag står jag på egna ben. Det, mina vänner, det känns svindlande och pirrigt. Men jag är oerhört stolt att jag är där jag är och jag är riktigt glad att ni är med på resan!

Foto: Gunn Lindström

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

16 thoughts on “Lämnat in avskedsansökan, nu börjar framtiden

  1. Vad spännade. Det kommer att gå galant 🙂

  2. Önskar dig all lycka! Det kommer att gå super bra, fast vi inte träffats så är jag stolt över dig. Kram 🙂

  3. Stort lycka till med framtiden! Kommer att gå galant för dig.

  4. Vad modig du är! Gigantiskt lycka till! Jag är helt övertygad om att du kommer att uträtta stordåd!

  5. You go girl! Kommer att gå lysande!

  6. Grattis och lycka till!

  7. Modigt å starkt! Lycka till 🙂

  8. Stort grattis!! Låter helt underbart alltihopa! =D

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

