Petra Liuski

Längtar till Laila, god mat och mys

6 kommentarer

I kväll. Som jag längtar tills i kväll! Vi ska göra det svennigaste av allt. Bara vara hemma med familjen och leva upp till lagomlandets version av fredagsmys. Det blir god mat, tv-soffa och snacks. Massor av skratt, kramar och värme därtill.

Det är precis vad vi behöver och precis vad vi vill ha. Vi ska titta på idol och vara glada att Laila är tillbaka efter barnafödande och lite cocooning (vilken bedrift ändå – att redan vara tillbaka. Jag hade behövt ett par månader för att var i gängorna igen..), vi ska mumsa god fredagschoklad och vi ska vara i nuet. Vinnande koncept – eller hur?

Du då – vad gör du i kväll?

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Längtar till Laila, god mat och mys

  1. Ja du, ikväll ska jag baka något gott, sega mig framför TVn och städa lite – föräldrarna kommer på besök imorgon 😉 Låter som att du har en toppenkväll framför dig, myskvällar tycker jag är de allra bästa ❤

  2. Låter som våra planer, planer jag gillar och längtar efter! Stort grattis till dig petra och steget att bli din egen och stå helt på egna ben! Heja dig!

    En skön fredagsmyskväll till dig!

  3. Låter underbart! Trevlig kväll!
    Jag har samma planer, myskväll med sambon 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

