Petra Liuski

Wow! Träffat rätt personer som VILL tänka nytt!

Lämna en kommentar

Jag har just återvänt från ett mycket intressant möte. Känslan då jag for dit var förutsättningslös. Känslan efteråt – wow! Jag fick träffa folk på rätt positioner som VILL förändra och VILL tänka nytt. Sådant älskar jag. Det kan bli riktigt bra.

Nu ska jag fundera ut en bra strategi att sälja in till de båda initiativtagarna och hoppas på ett fruktsamt samarbete. Berättar mer framöver.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

