Petra Liuski

Favoritlunchen just nu

4 kommentarer

image

Det här är helt klart det bästa jag vet för tillfället. Omelett är en perfekt lunch! Det är gott, nyttigt och enkelt att göra. Idag består min lunchomelett av grillad paprika och Västerbottensost.

Jag börjar ha lite dålig fantasi vad gäller fyllning dock, det blir ofta samma lika – har du kanske bra tips på fyllning? 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Favoritlunchen just nu

  1. champinjoner, paprika, lök å VB-ost, en oslagbar kombo! Å alltid nymalen svartpeppar!

  2. javisst, mitt i ljuset, ingen jante här inte! 😉

    kör du inte tortilla española? Misstänker du åt i Barca…
    med potatis och lök i. himmelskt gott, men en konst att laga men när man behärskar den behöver man aldrig äta nåt annat.
    och mättande!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

