Petra Liuski

My office från och med nu

10 kommentarer

image

Inte så illa. Gillar redan friheten. Och lyxen att omges av en svag doft av choklad, te och kaffe (lager i samma rum). Att dessutom välja att njuta av favoritmusiken närhelst jag vill… Nästan för bra för att vara sant.

Nej, kort och gott – det här känns inspirerande! Nu ska jag till att skriva min första offert också. Ingen vila här inte. Weeee!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

10 thoughts on “My office från och med nu

  1. Jag tänkte att du skulle få lite saker gratis… Jag är ju sjukskriven, så jag jobbar inte 🙂

  2. Men så underbart! Jag är väldigt imponerad över ditt beslut att starta eget, och helt övertygad om att det kommer att gå hur bra som helst för dig. Du inspirerar! Synd bara att vi tappade dig som kollega…

  3. Fint vännen! Säg till om du behöver lite kontorsmaterial, mappar eller nåt 🙂

  4. va mysigt! 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

