Petra Liuski

Produktion och företagsfix på gång

Lämna en kommentar

 

Ja, nu ska jag precis ordna med nya visitkort till liuski text & form – har en idé och hoppas det blir bra. Ser verkligen fram emot att kunna göra allt det där jag kan och gjort senaste åren – men som egen.

Sedan är det allt det där andra som hör till i detta läge av företags-start-på-riktigt: fixa byte av telefonabonnemang, kolla regler med facket, försäkringar etc. Ska fila på min strategi också och skriva ihop ett förslag till en eventuell samarbetspartner.

Det känns nästan som om jag snubblar över mig själv här. Jag vill ju göra ALLT på en gång. Helst vill jag sälja in mina koncept redan nu. Men en sak i taget har jag hört är bra 😉

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

